Palava rakkaus

Kun me palattiin kotiin sieltä synttäreiltä, oltiin ihan väsyneitä. Halutiin vaan vähän ruokaa ja että voisi mennä nukkumaan. Mutta emäntä olikin avannut olohuoneen lattialle tuommoisen taljan oikenemaan, mentiin vähän nuuhkuttamaan – ja se oli rakkautta heti! Ei väsyttänyt enää yhtään.

Kuulemma talja oli ajateltu emäntää varten. Ai jaa. Se on nyt  meidän.

– Pipsu ja Miiru –

Ps. Oikeesti siis MUN ❤ ❤ <3!

– Pipsu-

P1130878

Vallattiin tää. Meidän!

P1130874

Minustakin tämä oli ihan jees.

P1130882

Musta tuntuu, että tää ois oikeestaan mun selälle paras… damdadamdaa, slips slips.

P1130885

Nuuuhhh! Ootko mun?

P1130886

Ehdottomasti mun!

 

P1130890

– Miiru, mee pois.

 

P1130898

Joo, nyt on hyvä.

 

P1130916

Oon nukkunut tässä nyt öisin. Emäntä saa pärjätä ihan itsekseen. Tää on Mun Kissanpeti. ❤

Lisäys klo 19.43:  Miirukin saa käyttää tätä joskus, niinku just nyt. Veikka syö semmoiset ruuat, josta minä en tykkää, niin voi se kiitokseksi vähän nukkua tässä.

– Pipsu –

P1130933

Zzzzzzz…

 

28 kommenttia artikkeliin ”Palava rakkaus

  1. Siis ei! Ei tuollaisen päälle voi mennä! Meillä ihminen kantoi kotiin tuollaisen tänään ja minä en kyllä suostu edes vilkaisemaan päin saatika sitten tunkemaan tassujani sen päälle. Kuvottavan hajuinen ja tuntuinen omituisuus tuo on! Terkuin, Pena

  2. Ei voi olla mitään noin pehmeän hellyttävää kuin pehmokissoja pehmotaljalla! Varmasti tekee hyvää paitsi selälle myös sielulle! 😀

  3. Oooh miten ihanan taljan olette saaneet, kyllä te tuohon sovitte molemmat ihan hyvin 🙂 Tosi ihania kuvia teistä !
    Mullakin on lattialla ihan ikioma talja, siinä ei saa olla kukaan muu kun minä, nukun joskus yönkin siinä 😀

  4. Ei, tuollaiseen ei voi edes koskea tassulla. Ei edes hienoisesti hipaista. Se on meidän kummankin ihan ykkösinhokki! T: Sulo ja Robert
    Ostin meille kokeeksi Ikeasta lampaantaljan. Kissat kammoksuu sitä niin intensiivisesti, että mietin mistä se oikein on tehty..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s