Missä raksuseni on?

Me saatiin tämmöinen marrasajan piristys. Lampaantalja oli kymppi plussa, mutta kyllä tälläkin hetken leikkii. Vaan emäntä huijaa, kun ekaks noissa purnukoissa oli nameja, nyt tavallisia raksuja.  Onko kilttiä tuommoinen?

– Pipsu ja Miiru –

WP_20141026_094[1]

Ekaks nuuhkutettiin koko kapine. Tsek.

WP_20141026_098[1]

Miiru on välillä tosi kiltti veikka, kun antaa munkin käyttää näitä aktivointileluja (emännän sana, tarkoittaa tuota kapistusta), niin sain ekaks kokeilla tassulla tota purnukkaa. Tsek.

P1130905

Vaan minä niin osaan tämän! Tuplavips!

 

P1130906

Piikkilonkerot koeajettu. Tsek.

 

P1130909

…kun kaartaa täääältä ja sit tuuuuuonne, niin…

 

WP_20141026_109[1]

Molemmille omarakas.

22 kommenttia artikkeliin ”Missä raksuseni on?

      • Voi nyyh, apua kyselen WordPressin käyttäjiltä: onko ainoa tapa saada eri vastaajanimi näkyviin käydä aina ennen vastauksen kirjoittamista vaihtamassa ohjauspaneelin Käyttäjät – Oma profiili -kohdassa se ”julkinen näkymä”? Koetin etsiä kohtaa perustaa eri vastaajaprofiileja, mutta en löytänyt/osannut etsiä. – Kiitos avusta :-)!

    • Emäntä vähän mutisee, kun tuo älypeli menetti mielenkiintoaan sen jälkeen, kun siihen laitettiin tavallisia ruokaraksuja. Höh, sanomme, anna nameja, niin jatketaan käyttöä.

  1. Onpas teillä tommonen hieno aktivointilelu! Luulen et kumpikaan meiän pojista ei tajuais mitään ti ainakin Ruffe menis kans vaan makoileen jonnekkin pehmoselle, Coco voiskin Ruuan takia tehdä mitä vaan.. Ootte muuten ison taljan löytänyt!

    • Kiitos, kyllä toi meidän emäntä koettaa kehittää meille aina välillä uutta tekemistä, niin me ainakin nuhkaistaan sen tuliaisia. Mut laatikot ja kassit on parhaita, semmoisia aktivointilleluja voitais enemmänkin ottaa vastaan.

      Talja on hyvä, edelleen on meidän käytössä! (Joskus iltaisin annetaan emännänkin olla siinä vähän aikaa.)

    • Emäntä täällä köhii :-): kissat luovat närkästyneitä katseita minuun, koska alun tutustuttamisen jälkeen laitoin purkkeihin tavallisia raksuja. Miirullekaan, joka tavallisesti on kiinnostunut siitä tassutyöskentelystä, ei ruokaraksu ole riittävän kiva motivoija. Joskus iltaisin se innostuu kääntämään purkkeja, mutta katsoo sitten minuun, että mitäs peliä tämä on?! No, nostan lelun hetkeksi komeroon, niin aikanaan taas kiinnostaa.

      Varsinkin Miiru käyttää meidän olemassa olevia aktivointileluja mielellään, selkeästi on sen juttu. Pipsu katsoo mua hämmästyneenä, miksi palvelu ei pelaa, vaan hänen täytyisi raksu raksulta hankkia purtavaa….

    • Joskus kyl Miiru saa vähän nukkua taljalla (ja sit emäntäkin, kun se on meidän yhteinen omarakas), mut kuiteskin mä niiiiiin rakastan mun taljaa <3, ni mä oon siinä eniten.

    • Mä annan Pipsun joskus syödä niitä raksuja, joita otan älypeleistä tassulla. Riittää niitä sillekin, kun mun rakkaus on oikeestaan kaikki tassuilla avattava tai kieriteltävä, ne jutut itsessään <3. Mä oon kissojen Zidane!

    • Lampaantalja, oi kyllä <3!
      – Pipsu –
      Emäntä toivoo, että mä leikkisin enemmän noilla leluilla, kun muuten mä availen kaappien ovia ja laatikoiden kansia. Oon semmoinen tutkimusmatkailija!
      – Miiru –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s