Viikset #3

Tässä kuvassa oon aika vähäviiksisen näköinen. Vaan eikös sekin ole yksi näkökulma viiksiin? Että ei aina oo pörheetä, pitkää eikä kauniisti kaartuvaa; on vaan tavalliset, vähän lytyssä ja kasassa, semmoiset arkiviikset. Mut yhtä rakastettu  oon joka päivä, tiijän.

– Pipsu –

WP_20141109_004

 

P1130040

Mun viikset pörhistyy, jos on aihetta. Niinku piiloutuva nami. Tossa näkyy vähän mun oranssinmustat viiksityynyt.

Me saatiin eilen leikkihiiruja lahjaksi. Tai oikeestaan minä, kuus. Pipsu on vähän nirso leluista, leikkii oikeestaan vaan palloilla, ei erityisesti välitä tekohiiruista. Emäntä on hieman järkyttynyt, kun se eka hiiru kesti mun kynsissä n. 30 sekuntia ja *huokaus*. Saatte kuulemma siitä kuvan tällä viikolla.

Me on villitty iltaisin, nytkin parhaillaan matot lentelee. Emäntä oppi mummoltaan, että lumipyryä se  kissanvilli enteilee. Ans kattoo.

– Miiru –

P1130239

No, ei huvittanu. Niinku mikään. Viikset kiharalla, ketä kiinnostaa.

WP_20141116_002

Namia? Tai laatikkokin lähtee lentoon. Mutta viaton oon kuitenkin kaikkeen.

 

Ps1. ja HUOM:  Marraskuun Murusilla on Jouluarvonta! Käykääpäs kurkkamassa ja osallistumassa arvontaan :-).

jouluarvonta
Ps2. ja HUOM: Tassulinnassakin on arvonta. Jo marraskuussa on luvassa voittoja!

DSC_1930

20 kommenttia artikkeliin ”Viikset #3

    • Tuo on Miirun bravuuri-ilmeitä: ”Oon ihana, mitään en oo tehnyt tai aio tehdä, oon ollut vaan nukkumassa ja nyt voisin kyllä ottaa vähän namia.”

      Kiva, kun on jaksat järjestää arvonnan, kiitos!

  1. Arkiviikset kunniaan! Sitä paitsi kissa on aina parhaimmillaan!

    Meidän mielestä Miiru näyttää suorastaan pöyristyneeltä laatikossansa. ”Mitä?! MINUAko tässä syytellään jostakin?” Muistakaa, että kissat on aina viattomia!

  2. Rakkaus kestää myös arkiviikset! Juhlaviikset ja pörhöviikset. Täällä ollaan oltu tänään niin villeinä, että tulossa olisi sitten lumimyrksy!

    • Just luin säätiedotusta, et viikonloppuna tulis lumipyryä. Saas nähdä, onko nää kotimeteorologit olleet oikeassa :-D.

      Juu, kaikki kissassa on ihanaa, on ne sellaisia salaperäisiä söpöläisiä.

    • Viikset on kyl niiiiin käyttökelpoiset ja viehkot olivatpa rutussa tai sojona. Ei ihme, et miesihmiset kasvattaa tässä kuussa lisäviiksiä – ovat ymmärtäneet ottaa oppia meistä kissoista <3!
      – Pipsu ja Miiru –

  3. Justiinsa tän viiksikuukauden parhautta, arkiviiksistä paplariviikisiin ja takaisin ❤ Tämä täti tykää! Ja teistä kanssa se tykkää, te ootte niin söpöjä !

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s