Tässä kasi, missä ysi?

Minun 2

Kerrataan, ripiit: MUN kalenteri.

Minun

M-U-N. Kapish?

Nonni, nyt on toi perusasetelma selvä. Namit on mun. Kiipeen joka ilta tohon sohvan selkänojan päälle hakemaan mun kalenterista mulle namuja.

Missä kasi

Hmmm…kasi, kasi, kasi…missä oot, kasi?

Adventtikalenteri 3

Jessss. Kasi täs. Hmmm, missä ysi…ysi, ysi, ysi? Huomista varten vaan kattelen…

Annan joskus yhden palasen Pipsulle, mut muuten pidän KAIKEN itse. Emäntä totesi,että ravintosisällöltään tän kalenterin namit ei valitettavasti ole suositeltavia, mutta mennään nyt tällä. Ensi vuonna kuulemma tehdään oma versio.

Njäääh, se on sitten, nyt tää kalenteri on MUN, ❤ muiskis!

– Miiru –

15 kommenttia artikkeliin ”Tässä kasi, missä ysi?

  1. Hihii, onpas Miiru taas ahne kun kaikki namuset syö itse! ;—) Zooplussalla myydään kanssa niitä cosma snackies -joulukalentereita ja niissä on hyvät namuset kun pelkkää 100prosenttista lihaa. :–)

  2. Minäkin syön joulukalenterin herkut ihan yksin! Joskus annan Pepsille maistiaisen. Meillä on toi zooplussa ja on täyttä herkkua!

    • Oon harjoitellut selkeetä viestintää ton emännän suhteen. On edelleen vähän avuton niinkin yksinkertaisissa asioissa kuin ”Herää”, ” Ruoki” ja ”Eiku namu, ei kuivattuja maksatikkuja”.
      – Miiru –

    • Joo, me kannatetaan! Palvelusväki asioille ja sitten herkuttelemaan. Pipsukin siis kannattaa, vaikkei se saa ku haistella niitä kalentereita, kun minä haluan napata kaikki namit. Emäntä sit puolustaa Pipsua ja riistää mun laillisesti ryöstämät namit takaisin!
      – Miiru –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s