Misun kuulumisia

Misu ja mattoEtte pennut usko, miten rakastan tätä yhtä matonkulmaa <3. Voisin tuijottaa sitä tuntikausia… ja sit…. sit mä HYÖKKÄÄN!

Mulle kuuluu hyvää ja hiiret maistuu. Välillä istun olohuoneen ikkunalla ja vahdin. Ja mu-ri-sen, koska ihmiset kävelee tossa tiellä. Jos siis on pienikin epäilys, että ne tulee _mun_ pihaan, ni mä MURISEN!

Kohta on teidän synttäritkin, mun mussukat! Vaikka meillä oli vähän ankara alku ja tietty Nöpöä on välillä ikävä,  meille kaikille on käynyt hyvin. Mulla on koti täällä ja teillä siellä. Muistakaa pitää toisistanne ja emännästä huolta. Minäkin huollan tämän oman kotiväkeni; pidän ne elävässä ravinnossa, vaikka toi mun emäntä koittaa välillä vastustella. Ihmiset on hiukan hitaita ymmärtämään omaa parastaan, mutta jaksetaan vaan. Niiden parhaaksi me kissat ollaan.

Rakkaat nuuhkupusut teille, lapsoset!

Misu (Miirun ja Pipsun Mami)

18 kommenttia artikkeliin ”Misun kuulumisia

    • Mutku jos ne on tulossa _mun_ kotiin, pitää ilmoittaa, ettei se niin vain sovi! Rrrrrrr….! Mut hiiret ja matonkulma ja silittelyt on kyl semmoista onnellista juttua, tykkään <3.
      – Misu –

  1. Luin ton Nöpö tarinan (uusiksi) ja ihan liikutuin. Onneksi on ihmisiä jotka on noin eläinrakkaita ja saitte kaikki teille täydelliset kodit ❤

    Ja oot sä Misu ihanan hupsu! 🙂 Muriset… kukas sut on opettanut murisemaan? 🙂

    • Mä oon semmoinen täpäkkä rouva, pidän huolta mun perheestä – mua ei yllätetä ikkunalaudalla eikä pihamaallakaan. Nää mun ihmiset on mulle niin rakkaita ja tärkeitä <3!
      – Misu –

  2. Ihana Misu ♥ Ilmankos on Pipsusta ja Miirusta tullut niin hurRRRrrmaavia, kun on niin hurRRRrrmaava äiti!

    Friede haluaa sanoa, että on Täysin Normaalia ja Tarpeellista murista epäilyttäville henkilöille. Hän itse murisi tässä taannoin naapurille, joka mäikyytti mattoja parvekkeellansa. Kulkijat pitää pitää järjestyksessä!

  3. Murina on hyvä keino kertoa vieraille, että ei tarvi tulla liian liki. Mä murisen aina jos ovikilistin soi ja sitte ulkona jos joku tulee liian lähelle. Ekan kerran ku ihminen kuuli mun murinan, se pelästy vähän ku luuli, että oon vaihtunu johonki koiraan vahingossa…

  4. Mitä sä ihmisille muriset? Eiks koirat oo aina vähä semmosii et ne haukkuu ja murisee kaikelle mikä liikkuu ku ne on vähä t-y-h-m-i-ä, lopeta sä semmoset hommat oot muuten ihan koira!!
    -Ruffe

    • Kato mä en räksytä yhtään ylimääräisiä, ihan kun katon ja murisen, niin ne tulijat pelästyy ja se on sillä selvä. Ne heti tietää, et toi KISSA on tosissaan, ei mennä häiritseen sitä. Oon tehokkaampi ku koira, hahaa!
      – Misu –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s