Lököttelypäivä

P1140971Pipsu: Kotiuduin lomaselta tänä aamuna. Olen semmoinen pidennetyn viikonlopun kissa. Kun kerran lähtee katselemaan maisemia ja on kaunis ilma, niin siitä pitää nauttia. Olin tuossa näköetäisyydellä naapurissa. Niillä on  hieno vanha navetta ja aittoja, mahdottomasti tutkimista ja sillanalusia. Saatoin muutaman hiirunkin löytää. Ehtii sitä taas sateella kotona nukkua. Just niinkuin tänään ollaan kaikki lökötelty, käännetty kylkeä ja otettu taas nokoset.

Pipsu kotiutuu

Ei voi nyt poseerata, pitää pestä varpaat, että pääsen unten maille.

Miiru: Oon miettinyt tätä nukkupaikka-asiaa. Toki niitä muitakin unisijoja on tässä talossa, mutta koetan vallata takaisin oman laatikkoni. En saanut potkittua tyynyä pois, mutta koetin demonstroida emännälle, miten paljon parempi se alkuperäinen tilanne oli.

P1140892

Kato, näätkö? Mun PÄÄ on nyt hyvin, kun ei oo tota tyynyä. Koetan kiemurtaa itseni kokonaan pois alustalta.

Pipsu: Emäntä sanoi, että oli herännyt omilta päiväuniltaan siihen, kun minä olin nukkuessani potkinut takajaloilla ja äännellyt. Emäntä oli noussut ylös katsomaan, mikä minulla on ja silitellyt sitten minut takaisin uneen. Saattoi olla joku hiirufilmi  minulla menossa.

Pipsu kotiutuu 3

Kroooh…

Rops, rops, mukavan unettavaa saderopinaa. Nähkää kivoja unia!
– Pipsu ja Miiru –

Ps1. Marraskuun Murusilla on arvonta. Klikkailkaapas sinne kyselemään Cocon ja Rufuksen kuulumisia!

Marraskuun Muruset arvonta

Arvonnassa palkintona on kissatunneli, herkkuja ja höyhenpeitteinen tipunen. Arvonta-aikaa 12.7. saakka.

Ps2. Olen täällä minäkin! – Tirre –

Tirre nukkuu 2

Mun rakas leikkihiiru! Mee kauemmas räpsyttelemään. Minä ja hiiru nukutaan.

17 kommenttia artikkeliin ”Lököttelypäivä

  1. Joo, just hyvät nukkuma-asennot. Miirullakin, vaikka onkin joutava pehmuste. Ehkä siihen voi tottua?

    Mutta siis olitko sinä Pipsu ihan yökausia poissa kotoa? Meidän ihminen saisi vähintään hermoromahduksen, jos me tehtäis niin! Ja vielä mennyt tassutkin (ooh, sanoi meidän ihminen) noin kuraiseksi! Tuli sukkapyykkiä, näköjään.

    Minä oon muuten joskus nuorempana nähnyt painajaista yöllä. Ihminen kerran heräsi siihen, kun pidin niin kovaa elämää, ja herätti mut. Sitten ruvettiin yhdessä uudestaan nukkumaan. Figo kitisee aika useinkin, ja meillä molemmilla sätkii tassut ja vipattaa viikset!

    • Hmph…joka yö oon nyt käynyt sen läpsykän päällä nukkumassa, mutta oon kyllä hetken aikaa aina tuijottanut emäntää soimaavasti; mitä menit tekemään.Sit vain nukuttaa niin makeesti, krooh… – Miiru –

      Mulla on semmoisia kolmen päivän lomasia varsinkin helteellä. Alussa emäntäkin huolestui, mutta nyt on oppinut mun mielenlaatua. Minä olen semmoinen itsenäinen leidi, tarviin välillä omaa tilaa. Tassuista sen verran, että ihmeen tiukkis emäntä on sitten tosi paikan tullen niistä lakanoistaan. Laittoi ovet kiinni makuuhuoneisiin ja käski pestä tassut eteisessä. Höh!

      Unielokuvaterkkuja teille molemmille <3!
      – Pipsu –

  2. Ooh mikä lötköttelypötköttely päivä oikein mahtavalta kuulostaa! Me tykätään nukkuessa mässyttää, nähään hyviä unia ruuasta namskis. Possun sydäntä on ollut viime aikoine tosi vähän tarjolla eli ei ollenkaan HYMH!!

  3. Voi sitä lököttelyn määrää, mitä kissatalossa on. Meillä kissa ei kyllä nuku koskaan, jos menen jääkaapille. Se on siis poikkeus jatkuvaan lepäilyyn : D. Hienot kiemurat on kisuilla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s