Minun kesäni, osa 1

Kesä 1
Kesä oli hyvä. Kaikki säät olivat hyviä. Olin ulkona, satoi tai paistoi. Miesluola pilattiin, mutta sitten emäntä otti sen tyhmän pehmustetyynyn pois, niin oli taas hyvä. Ruoka oli hyvää, sai pyydystää hiiriä, ei ollut liian meluisaa, imuria pääsi karkuun ulos. Aika vähän oli namuja, mutta ulkona oli niin kivaa, niin ei harmittanut. Ihan jees kesä. Ja sit mun kolme kuvaat tossa alla. Oon kyllä komee niissä. – Miiru –

Kesäviikset

Mun viikset näkyy harvinaisen hyvin tässä. Aurinko paistoi, tossa käpälän alla oli joku ötökkä, oikein hyvä päivä.

Kesän vihreys

Musta on parasta päästä tekemään omia juttua. Ihan itsekseni. Emoinen välillä huhuilee, mut et kun suodattaa sopivasti, niin voi nauttii kaikista kissa-ajatuksista, ihan vain olla kissoiksi. Sit illalla voi palata.

Kissanpeti

No tää kissanpetikysymys. Et käyttääkö niitä, mitä emoinen ostelee vai et ei. Tänä kesänä päädyin siihen, että joo, tämmöinen 200 x 120 cm kissanpeti on hyvö, ni eiks tää oo niinku ostettu? Tämmöinen käy mulle. Mut näihin on sit hirvee tunku muillaki. Niinku emoisellakin. Mut tämmöisen kissanpedin voisin siis huolii.

Kesä 2

Mun kesä oli kotikissailua. Ihmiset sanois kai kotoilua? Pidin kuria mun reviirin hiirille, hieman harvensin kantaa; kävin vähän naapureissa; vietin aikaa emännän kanssa; haastelin (krhm…) vähän Tirren kanssa. Sit olin paljon ulkona, mut en aina kovinkaan kaukana. Mulla on kukkapenkeissä omia lehtimajoja. Siellä on hyvä olla pohtimassa kissuuksia ja jos huvittaa, on rauhassa emoisen huuteluilta, mut sit jos haluaa, voi mennäkin näytille. Emäntä  sanoi, että minä olin rauhoittunut tänä kesänä. Oli vara lekotella pihamaalla, olla ja tarkkailla. Hyvä kesä. Mun kolme kuvaa, olkaa hyvät! – Pipsu –

Että oon nätti

Että oon nätti <3! Ja tyylikäs, mulla on silkkiturkki, sanoo emäntä.

Krooh 4

Tän kesän paras harrastus oli nukkuminen.

Krooh 5

Välillä oli niin kylmä, että menin peiton alle. Ihan itse!

Me ollaan silitelty ja syliteltu paljon menneellä viikolla. Emäntä on surkeasti jäljessä kaikista nettijutuista, mutta tehdään pikkuhiljaa.  Kesätarinoitakin on vielä kaksi, Tirren ja emäntäkin haluaa kuulemma jonkun sanasen kertoa.

Kaunista tiistaita!
Pipsu- ja Miiru –

18 kommenttia artikkeliin ”Minun kesäni, osa 1

  1. 🙂 Eikös olekin se vasta kissanelämää, että pääsee ulos (ja sisälle kun on tarvis)! Olen ilonen teiän puolesta.

    • Ollaan kyllä tyytyväisiä, totta. On opetettu emoinen tavoille, ettei pakota olemaan maalla sisällä, jos ei haluta. Me kipaistaan omille poluille. Ja sit tullaan taas kotiin <3.
      – Pipsu ja Miiru –

  2. Moro kamut! Tosi siistejä kuvia ja hyvät raportteeraukset! Tultiin vaan sanoon, että meillä on kans semmonen 120×200 kissanpeti. Useimmiten riittävä, koska ei me sitä niin paljo edes käytetä. Onhan nyt kovalla kirjahyllyllä ja pahvilaatikon päällä nukkuminen paljon sessevämpää!

    • Te ootte siis niiiiiin cool, wow! Toi pahvilaatikko on kyllä just kissautta – meillä emännän ilmettä on hyvä seurata, kun jos tarjolla ois lattialla esim. ostettu kissanpeti a´50 e ja laatikko sen työpaikalta, niin tietty se laatikko on ziljuuna kertaa mielenkiintoisempi nukkupaikka. Kissat tietää!
      – Pipsu –
      Meillä on neuvottelut siitä käynnissä, että jos minä saisin sen 120 x 200 kissanpedin. Tykkään semmoisista avarista tiloista. Mun esitys on, että emoinen vois nukkua lattialla ja minä siinä pedissä. Vähän on ollut vastahakoinen vielä, mut neuvotellaan, neuvotellaan.
      – Miiru –

    • Täältä ponnistetaan takaisin normaaliin. Saatiin emäntä potkittua takaisin työmoodiin, ei vikise enää noita leikkaushaavojakaan, pystyy taas istumaan pidemmän aikaa tuolilla ilman että täytyy kävellä välillä. Ihan viikset pörhöllään ollaan innosta, että saadaan kirittyä kiinni menneet viikot.
      – Pipsu ja Miiru –

  3. Selvästi ollu hyvä kesä kummallakin. Mullakin on sellanen 120*200 kissanpeti, mut toi ihminen aina välillä tunkee siihen ni menee koko homma ihan pilalle.

    • Sä niiiiin tiedät tän jutun, just noin itsekkäästi ne ihmiset sit tekee. Halutaan ostaa kissalle jotain kivaa, niin sitten ängetään apajille. Ei hyvä näin. Kissalle kissan peti! Mielenilmaukseen pitäis käydä tämmöisestä.
      – Miiru –

  4. Onpa ollut kivan kuuloinen ja näköinen kesä teillä. On harrastettu, ajateltu kissa-ajatukisa ja levätty. Nyt on energiaa pimeän kauden varalle varastossa.

  5. Teillä on kyllä ollut hieno kesä. Vähän ollaan kateellisia, me ollaan oltu vaan kotona koska työt, en kyllä yhtään ymmärrä..

    Meillä on 160 x 200 kissanpeti! No ihmisetkin siinä nukkuvat. Mulla on oma kohta missä nukun jos nukun pedissä ihmisten kanssa. Saatan nukkua tai olla nukkumatta. Myrsky taas ei tykkää yhtään nukkua siinä yöllä. Päivällä vallataan se ihan meille!
    – Hannibal

    • Tuohan on hieno koko! Ootte kyllä kivoja, kun jaatte sen teidän ihmisten kanssa. Toisaalta joskus on mukava kun on semmoinen nukkukasa, on lämmintä ja sitten voi ollaa silitteleviä käsiäkin saatavilla. Meidän emoinen pyörii ja potkii niin paljon, niin ois parempi, että menee lattialle ja me oltais siinä tilavasssa kissanpedissä.
      – Miiru –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s