Huisk huisk

– Silloin ihan ensimmäisenä päivänä, kun minä tulin emoemoisen taloon, minua leikitettiin sinisellä huiskalla. Siitä  hetkestä lähtien huiska on ollut mun rakkain lelu.
– Sen sinisen jälkeen – mitenkähän ne kestävätkin niin vähän leikkimistä 😮 ? – on ollut muitakin huiskia, mutta yhtä ihanaa ei ole vielä löytynyt tilalle. Menettelee ne muutkin toista sinistä etsiessä.

Lelut 1

Sininen huiska, paras huiska <3.

Lelut 3

Tää vihreekin menettelee.

– Mun toiseks ihanin lelu on oksa. Nää luonnonoksat on parhaita, mut grillaustikun palakin käy, laitan niitä huolellisesti mattojen alle. Pumpulipuikot ei kelpaa, jotenkin tylsiä ja nössöjä.
– Mun uusin lelulöytö on pussinsulkija. Aivan mahtilelu. Emoinen pyysi ennen joulua  ystäviään keräämään talouksiensa pussinsulkijat mua varten ja sain lahjaksi kokonaisen viilipurkillisen. Yksi sulkija kestää mun käsittelyssä yhden päivän. Voin leikkiä tämmöisellä parikin tuntia yhteen menoon.Lelut 2

Leikkimisiin!
– Teye –

14 kommenttia artikkeliin ”Huisk huisk

  1. Pennuilla (paitsi että Teyehän on jo Aikuinen, ainakin melkein) riittää mielikuvitusta ja energiaa 🙂
    Ja voi kuinka kaunis tassu! Elegantti, mutta sporttinen, selvästi aktiiviseen tassutteluun tarkoitettu.

    • Kerran oon kokeillut leikkiä pillillä, se löytyi maton alta Miirun ❤ jäljiltä. Meni monta tuntia sitäkin kieritellessä. Emoemoinen sanoi, että ehkä keväällä saan toisen pillin, nyt leikitään oksilla.
      – Teye –

  2. Ai sä saat leikkiä noilla pussinsulkijoilla? Vähän epistä, täällä toi hysteerinen ihminen pelkää, että mä syön ne heti kokonaisena eikä anna mun leikkii niillä yhtään.
    -Pena

    • Ihmiset :-o! Kun ne tietäis, miten hieno lelu tää on, just kissasopiva. Jos sä esimerkkileikkisit sun ihmisen eessä jonkun kerran, niin sitten sun emoinen näkis, että sähän osaat hienosti?
      – Teye –

  3. Meillä on tuollainen sininen! Ihan huippulelu! Tai se vihree samanlainen oli parempi, mutta sitä ei enää oo! Me leikittiin se loppuun 🙂

    • Joo, ne huiskat aina jotenkin pienenee pienenemistään, en ymmärrä. Emoemoinen sanoi, et oon ”Supertaitava Saalistaja”, joka perkaa huiskan kuin huiskan höyhenistä, mutta eikös niin kuulu tehdä? Höyhenet pitää pöllytellä? Meillä on kuulemma useita huiskanvarrenraatoja, joista emoinen miettii, voisiko niitä mitenkään uusiokäyttää.
      – Teye –
      Huiskat ei oo _oikeita_saaliita_, penska. Kuule, ulkona on hiiruja ja tipulintuja, ne ne vasta on väijyttäviä!
      – Pipsu –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s