Leppoisaa lekottelua

Miiru: Kyllä minä niin Jukolan Aapoa  siteeraan. Talo ilman aitan polulla astelevata emäntää on niinkuin pilvinen päivä, ja sen perheenpöydän päässä asuu ikävyys kuin riutuva syksy-ilta. Parempi on, kun Emäntä on takaisin. Oli mulla ikävä. Mun oma Emoinen osaa mulle rakkaimmin lirkutella ja silitellä ja rapsutella.

Kotona jälleen

Kotona <3!

Kotona jälleen 2

Namusten saannissa oli taukoa, kun hoitopaikkaan sanottiin, ettei tarvitse antaa nameja. ”Ei tarvitse antaa nameja”!!!!!  Onneksi kotona tiedän, missä kaapissa namit on ja kuinka purkkien kannet avataan. Ja kuulen heti, jos Emoinen koettaa antaa namin vain Pipsulle.

Kotona jälleen 3

Tsihhih, älä nyt julkisesti kerro kaikille, mutta Emäntä on niin kiedottu mun tassun ympärille, että kun vähän vetoavasti iltasella katson (=”Riudun ilman muutamaa namia, oivoi.”), saan ainakin kolmenlaisia namusia eteeni. Mun Emoinen <3.

Kissanpeti

Totuin tähän väljään  nukkumiseen Emoisen poissaollessa. Voitaisiin kyllä neuvotella, että minä saisin jatkossakin  tämmöisen kissanpedin itselleni?

Lekotteluterveisin,
Miiru

 

10 kommenttia artikkeliin ”Leppoisaa lekottelua

  1. Ootpa sä nätti! Kyllä oma koti on aina se paras paikka vaikka muualla ois mitä huvituksia tarjolla. Mekin halutaan tollanen kunnon peti, nyt joudutaan ihmisen kanssa jakamaan ja ei meinata millään mahtua kun se väittää, että tarvii enemmän tilaa ku me!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s