Rauhaa ja hiljaisuutta

Yhä ylös yrittää 1

Hmmm. Täytyy harjoitella kesälomalaisten tuloa varten. Jos olen aivan liikkumatta tässä, kenties ne eivät huomaa minua. Siis Hupakko ja Sähikäinen.

Yhä ylös yrittää 2

Ei. On se parempi kiivetä ylemmäs.

Yhä ylös yrittää 3

Jeppp.

Oma tila on tarpeen. Välillä tarvitsee rauhaa ja hiljaisuutta <3!

-Tirre –

12 kommenttia artikkeliin ”Rauhaa ja hiljaisuutta

  1. Oma rauha on todella tärkeetä välillä! Tosi hyvä, että sulla on tollanen paikka, johon pääset pois muiden joukosta!

  2. Oma rauha on kissalle ensiarvoisen tärkeää joskus! Ja korkealle nouseminen myös. Siinä yhdistyy ne molemmat.

    Olet Tirre muuten todella kaunis kissa! Tiesit toki, mutta kuitenkin hyvä sanoa.

    • Kissan täytyy tietää, mitä sen reviirillä tapahtuu… hyvä tarkkailla kunnon näköalapaikoilta <3.

      Kiitos kannustuksesta! Emoinenkin kehuu minua, että olisin varmaan saanut eurooppalaisen rotumäärityksen, jos silloin minun nuoruudessani emoinen olisi harrastanut kissanäyttelyitä. Olen nyt sen verran vanha aloittamaan näyttelyuraa, ettei emoinen halua viedä minua kokeilemaan kotikissaluokkia. Todennäköisesti en pitäisi näyttelyiden meluisuudesta, vaikka muuten olenkin lunki ja ystävällinen kissa.
      – Tirre

    • Hmmm, tuopas on totta! Oijoi, meillä esikuvilla on velvollisuutemme nuoria kohtaan – täytyykin harkita, jos hieman seurustelisin nyt enemmän noiden kissaneitokaisten kanssa. Jakaisin viisauttani ja opettaisin tapoja. Ihan piristyin ajatuksesta!
      – Tirre –

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s